Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Velkommen til den nye og forbedrede OrkideOpslagstavle

Skriv her, hvis du har problem med forumet, forslag og kommentarer til hvordan forumet kan blive endnu bedre.
Besvar
admin
Site Admin
Geografisk sted: sjælland
Kontakt:

Velkommen til den nye og forbedrede OrkideOpslagstavle

Indlæg af admin » 16/6/2006 kl. 21:16

OrkideOpslagstavlen kører nu på eget domænenavn, det gamle forum var simpelthen ved at vælte under presset, og da der ingen support var har jeg valgt at flytte til denne nye adresse.

Håber at mange vil deltage, og evt lade rygtet sive til andre orkide interesserede.

Det er nyt for mig at skulle administrer et forum af denne type, men håber at med alles hjælp og forståelse så skal det nok gå.

Kommentarer modtages gerne. Er opdelingen i emner for detaljeret og er den til at forstå? Andre forslag modtages også gerne.

Indtil videre er der åbent for at alle kan skrive, men der er en del fordele ved at registrere sig. Bl.a. kan man vælge dansk som sprog, mulighed for redigering af egne indlæg, samt se list over nye indlæg siden sidste besøg. Så jeg håber folk vil tilmelde sig.

Cortz

Ros til det nye forum!

Indlæg af Cortz » 18/6/2006 kl. 09:48

Hej
Vil bare lige rose jeres initiativ, og rose jeres nye forum.
Det er meget hurtigere, meget mere overskuelig. Så alt i alt et rigtig godt initiativ.
Tak for det.
Jeg vil glæde mig til at skulle benytte siden fremover :)

Sanne

Karen
Moderator
Geografisk sted: Slangerup
Kontakt:

Indlæg af Karen » 18/6/2006 kl. 18:01

Hej Sanne

Godt du kan lide forumet, men jeg er åben for konstruktiv kritik også :) For noget er aldrig bedre end at det kan blive endnu bedre.

Nu håber jeg bare at diskussionen vil fortsætte på dette nye forum. Senere i dag låser jeg det gamle forum, således at ingen kan lave nye poster der, men bliver nødt til at komme her i stedet.

Så min opfordring er skriv løs, og hyg jer :)

God orkide dyrkning til alle her i sommer varmen. :D
mvh/ Karen ~ orkidevinduet.dk

Besvar