Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

cycnoche chlorochilon

Vil din plante ikke blomstre eller er der andre problemer, så stil dit spørgsmål her.
Besvar
Tommy59
Kontakt:

cycnoche chlorochilon

Indlæg af Tommy59 » 10/6/2012 kl. 22:09

Jeg har en cycnoche chlorochilon som har sat en ny bulb ud. Den har groet fantastisk godt men nu er det sidst kommende blad begyndt at blive brunt og er begyndt at blive vissent. Jeg har vandet og gødet den som den skal og den står i hvidmos. Hvad har jeg gjort galt???'?
GODE RÅD SØGES.
Vedhæftede filer
DSC_0011_3.JPG
DSC_0011_3.JPG (106.84 KiB) Vist 3658 gange
Tommy Jensen

Dorthe Amalie Andersen

Indlæg af Dorthe Amalie Andersen » 7/8/2012 kl. 12:39

Måske for meget direkte sol lys ?

Tommy59
Kontakt:

Indlæg af Tommy59 » 27/8/2012 kl. 22:36

Dorthe Amalie Andersen skrev:Måske for meget direkte sol lys ?
Den har fået meget lys men ikke direkte sollys, og desværre er den gået helt i stå så jeg regner med at den ikke vil give blomst.
Tommy Jensen

Dorthe Amalie Andersen

Indlæg af Dorthe Amalie Andersen » 22/10/2012 kl. 20:35

Hvordan ser den ud nu ?
Nogle gange kan man være vildt heldig at det blad som er visnet, at der kommer et nyt et op det har jeg prøvet.
Tommy59 skrev:
Den har fået meget lys men ikke direkte sollys, og desværre er den gået helt i stå så jeg regner med at den ikke vil give blomst.

Tommy59
Kontakt:

Indlæg af Tommy59 » 23/10/2012 kl. 15:37

Dorthe Amalie Andersen skrev:Hvordan ser den ud nu ?
Nogle gange kan man være vildt heldig at det blad som er visnet, at der kommer et nyt et op det har jeg prøvet.

Den sidst blomstrende bulb er desværre gået ud og har nu fået at vide at der nok ikke er så meget at gøre end at håbe på at den nye bulb vil blomstre og hvis ikke er den kun til skraldespanden.

Tommy59 skrev:
Tommy Jensen

Dorthe Amalie Andersen

Indlæg af Dorthe Amalie Andersen » 23/10/2012 kl. 19:22

Jeg tror du har ret i hvis den er gået helt i stå nu, så skal du ikke regne med at se blomst, før den begynder at sætte en ny.
Tommy59 skrev:
Dorthe Amalie Andersen skrev:Hvordan ser den ud nu ?

Den sidst blomstrende bulb er desværre gået ud og har nu fået at vide at der nok ikke er så meget at gøre end at håbe på at den nye bulb vil blomstre og hvis ikke er den kun til skraldespanden.

Tommy59 skrev: Den har fået meget lys men ikke direkte sollys, og desværre er den gået helt i stå så jeg regner med at den ikke vil give blomst.

Brugeravatar
Egon K P
Geografisk sted: Aarhus N

Indlæg af Egon K P » 24/10/2012 kl. 03:01

Nu hører Cycnoches jo til de planter, der smider bladene, når vinteren nærmer sig, mon ikke det er det, den er ved at gøre nu? :wink:
Mvh Egon

Besvar