Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.
Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.
Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.
Egon & Henrik
Vil din plante ikke blomstre eller er der andre problemer, så stil dit spørgsmål her.
-
Hemmo
- Geografisk sted: Roskilde
Nu spørger jeg så igen
Jeg har en orkide jeg har købt i IKEA , for to år siden. så arten er den der typiske supermarkedorkide som jeg ikke kan huske navnet på
Da den var færdig med at blomstre visnede stilken . Det var min første orkidé så på det tidspunkt vidste jeg ikke at man kunne knække stilken til det næste af de der "punkter" . Nu har den ikke nogen stilk. Eller det vil sige der er måske to cm tilbage af den men den er helt vissen . Orkideen ud over det har det fint. Flotte grønne blade og der kommer hele tiden nye . Men ikke nogen ny stilk??? Hvad gør jeg. Er der overhoved håb for den ? Den har indtil videre fået lov at leve på trods .. fordi den var så flot
Har plantede den om to gange. Og forholdene er gode . I hvertfald lever alle de andre fint .
Hjælp.....

-
Egon K P
- Geografisk sted: Aarhus N
Det lyder jo til, at du giver den gode forhold, siden den sætter mange nye blade. Måske er du bare lidt for utålmodig, pludselig kommer der nok skafter ud igen.
Vil den bare ikke, så kan du forsøge at stresse den lidt, sætte den ved 15° C et par uger, det vil tit få den til at sætte skafter!

Mvh Egon
-
Hemmo
- Geografisk sted: Roskilde
okay.

tak for svaret