Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

En pludselig død?

Vil din plante ikke blomstre eller er der andre problemer, så stil dit spørgsmål her.
Besvar
freja

En pludselig død?

Indlæg af freja » 3/12/2013 kl. 00:10

Hej hej, sikke et informativt forum I har her.
Jeg er mega nybegynder, når det kommer til orkidéer, men de er jo flotte.

Jeg har 2 Phalaenopsis, som jeg har haft i 3-4 måneder nu. Og de blomstrede begge smukt, indtil jeg lige var et smut i Lissabon i 5 dage, og da jeg kom hjem var alle blomsterne faldet af på den ene :(
Jeg har kigget lidt rundt (læs, meget) herinde i min søgen på svar. Jeg synes bare det er mærkeligt, at det kun er den ene, der er givet helt op og så pludseligt?
Bladene er stadig meget grønne og hårde, og jeg har vandet dem en gang om ugen, med undtagelse af da jeg var i Lissabon og glemte at vande dem lige før jeg fløj, og de derfor blev 3-4 dage forsinkede i deres vanding.

Jeg har også en teori om, at det kunne have noget at gøre med, at jeg skruede ned for varmen, da jeg var væk? Men det er jo ikke fordi der var minus-grader mens jeg var væk?

Men for nu har jeg bare brug for at vide, om det er naturligt, og min lille ven stadig har det godt, eller om jeg skal ud i en redningsaktion med omplantning, gødning, lys, et eller andet.