Hvis det her ikke er normalt, så er det vel fordi der ikke er energi nok til både at gro nye skud og sætte blomst. Måske er rodnettet ikke godt nok. Jeg kan ikke rigtig se hvor mange rødder der er, fordi potten desværre fik lys i starten, så der er en del alger. Jeg kan se rødder, men jeg kan jo ikke vurdere om der er nok.
Hvis du Per læser det her så kan jeg lige tilføje, at den Phrag besseae Christina x Anette som jeg købte af dig har jeg endnu ikke pottet om. Når jeg vander den ( jeg dypper i en spand ) så suser vandet hurtigt igennem pottemediet. Det er ikke tilfældet med min Andean Tears vandet løber ret langsomt igennem, så måske er der alligevel for lidt sten i forhold til grodan. Jeg har i ca. 1 måned vandet den flere gange dagligt ( dyp i spand ) for på den måde at ilte rødderne, men desværre giver det ingen vækst i blomsterstænglerne.
Derudover så må jeg sige at tvivlen banker på, jeg har nemlig lige været i Bad Salzuflen og bl.a. hentet den Kovachii som jeg havde bestilt hos Ecuagenera, en stor flot plante som har blomstret på hovedskuddet og har 4 nye skud på vej. Den er barrodet og jeg har endnu ikke plantet den, fordi jeg ikke er sikker på om den skal plantes i grodan som ellers var min tanke, det skulle jo nødig gå galt.