Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Min orkide er blevet slatten

Vil din plante ikke blomstre eller er der andre problemer, så stil dit spørgsmål her.
Besvar
signechristiansen

Min orkide er blevet slatten

Indlæg af signechristiansen » 31/3/2014 kl. 18:46

Hejsa.

Jeg står i den situation, at min ene orkide er blevet slatten.
Bladene ser ud til at have det fint, men det er blomsterne der hænger.

Billede

Ser sådan ud ^

Jeg er ny mht. orkidere, og har ikke meget erfaring.
Jeg har vandet en gang i ugen, og brugt orkide tilskud/gødning hver 14. dag (Anvisning på den orkide tilskud/gødning jeg har købt)

Er der nogle der har et råd til hvordan jeg kan få liv i min orkide igen? Ved desværre ikke hvilken slags det er.

Mvh
Signe.

Brugeravatar
Egon K P
Geografisk sted: Aarhus N

Re: Min orkide er blevet slatten

Indlæg af Egon K P » 5/4/2014 kl. 20:18

Hej Signe.

Velkommen til! Din orkide er en Miltoniopsis-hybrid, det ser jo ud til ud fra dine gødningsintervaller, at du har haft planten et stykke tid, så mon ikke den bare er ved at smide blomsterne helt naturligt? Selve planten ser jo fin nok ud, som du selv skriver, så du må nok væbne dig med tålmodighed nu og vente et lille års tid på, at den genblomstrer.
Mvh Egon

Besvar