Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.
Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.
Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.
Egon & Henrik
Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.
Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.
Egon & Henrik
Min Encyclia Green Hornet vil ikke blomstre
Min Encyclia Green Hornet vil ikke blomstre
hejsa alle sammen;) jeg ahr en Encyclia Green Hornet som ikke vil blomstre jeg købte den med to store nye skud, der ikke har blomstret endnu, efter købet lavede de begge to blomsterskeder, og der er ikke sket noget endnu, skal jeg bare vente længere tid, eller skal den have en perioede uden vand og med mindre lys og koldere temp, eller hvad skal jeg gøre?
venlig hilsen Lasse
Vores nye skud på arten står også med blomsterskeder nu, og stænglerne fra de gamle bulber er ved at være færdige, og jeg forventer at der snart kommer nye stængler ud, for vores cochleata plejer altid at være i blomst. Så hvis planten tidligere har blomstret og de nye skud er bare en anelse større så er det nok bare et spørgsmål om tålmodighed.
Store planter af cochleata og denne hybrid kan når de bliver store nok være i blomst hele tiden, men jeg plejer nu at klippe de gamle lange blomsterstængler af når de nye begynder at være på vej.
Så tålmodighed er nok den største dyd når det kommer til orkideer.
Store planter af cochleata og denne hybrid kan når de bliver store nok være i blomst hele tiden, men jeg plejer nu at klippe de gamle lange blomsterstængler af når de nye begynder at være på vej.
Så tålmodighed er nok den største dyd når det kommer til orkideer.
mvh/ Karen ~ orkidevinduet.dk
Re: Min Encyclia Green Hornet vil ikke blomstre
Griner lidt, tror at her 7 år senere så... Men gad vist om den senere har blomstret...?
mvh/ Karen ~ orkidevinduet.dk