Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

vandingsanlæg og terraier - skal lige høre

Diskussion af vandforbedring, indretning af vindueskarm/udestude/drivhus, skygning og andre "tekniske" emner.
Besvar
ErceDK
Geografisk sted: Billum, nær oksbøl

vandingsanlæg og terraier - skal lige høre

Indlæg af ErceDK » 21/11/2009 kl. 18:43

Bruger i jeres dysser til egentlig vanding eller bare til at hæve luftfugtigheden?
An orchid a day keeps the Doc away!

Der er altid plads til en til!

angatyr
Geografisk sted: Blistrup
Kontakt:

Indlæg af angatyr » 22/11/2009 kl. 01:35

Jeg bruger mine til vanding.
Morituri te salutant

henrik

Christian Koch

Indlæg af Christian Koch » 22/11/2009 kl. 17:39

+1

2 gange 1 minut dagligt i sommerhalvåret , og 1 gange 1 minut hver anden dag og 2 gange 1 minut hver anden dag i vinterhalvåret.

Christian
www.OrkideImperiet.dk - Webshop og Butik

ErceDK
Geografisk sted: Billum, nær oksbøl

Indlæg af ErceDK » 23/11/2009 kl. 15:26

Christian Koch skrev:+1

2 gange 1 minut dagligt i sommerhalvåret , og 1 gange 1 minut hver anden dag og 2 gange 1 minut hver anden dag i vinterhalvåret.

Christian
Ok, Så det vil sige at du i vinter halvåret har fjernet 1 vanding? eller misforstår jeg dig?
An orchid a day keeps the Doc away!

Der er altid plads til en til!

Christian Koch

Indlæg af Christian Koch » 23/11/2009 kl. 16:06

Ja, i vinter halvåret har jeg fjernet en vanding hver anden dag.
Har dog idag været nødt til at gå tilbage til 2 vandinger om dagen, da en phal. equestris havde fået slatne blade.. Vil lige se om jeg kan få den op at køre igen.. Dens rødder løber ikke lige der hvor der er mest vand desværre.

Christian
www.OrkideImperiet.dk - Webshop og Butik

Besvar