Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

phalaenopsis smider knupperne

Diskussion af vandforbedring, indretning af vindueskarm/udestude/drivhus, skygning og andre "tekniske" emner.
Besvar
Joan Råhede

phalaenopsis smider knupperne

Indlæg af Joan Råhede » 3/5/2010 kl. 16:23

Hej!
De fleste af mine orkideer er Phalaenopsis, jeg ved godt, at det er de første orkideer at de fleste stifter bekendskab med, men jeg har holdt ved i ca. 5 år, synes de er så smukke. Men denne vinter og forår, har ikke været så godt for mine, de skyder fint og sætter mange knopper, men desværre bliver de gule og falder af. Jeg har købt flere nye, man kan jo ikke dy sig :lol: men det samme sker med dem. Jeg behadler mine orkideer som jeg plejer, vander dem 1 gang om ugen, tørre bladene af også ca. 1 gang om ugen med regnvand, de står alle lyst, hvad kan være galt. Er det den lange vinger eller........? Nye Planter jeg har købt, har jeg fragtet hjem i en stor sort plastik sæk, så de ikke har fået kulde, men det er de åbenbart ligeglad med :evil: selv om jeg vil gøre mit bedste for dem. Er der andre der har de samme problemer???? :lol:
Mvh.
Joan Råhede

Besvar