Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Floramon roddanner

Diskussion af vandforbedring, indretning af vindueskarm/udestude/drivhus, skygning og andre "tekniske" emner.
ErceDK
Geografisk sted: Billum, nær oksbøl

Indlæg af ErceDK » 14/12/2011 kl. 15:11

Når du køber gennem den danske webshop som der er lagt link ud tidligere, så kommer deres små flasker med en pipette der er ganske fin til dråbedosering
An orchid a day keeps the Doc away!

Der er altid plads til en til!

lilian
Geografisk sted: Haderslev
Kontakt:

Indlæg af lilian » 14/12/2011 kl. 17:31

ok, jeg købte den faktisk hos Bjarnes planter (?)
og der var IKKE nogen pipette med...!
ErceDK skrev:Når du køber gennem den danske webshop som der er lagt link ud tidligere, så kommer deres små flasker med en pipette der er ganske fin til dråbedosering

louise vig
Geografisk sted: kgs lyngby
Kontakt:

Indlæg af louise vig » 14/12/2011 kl. 20:58

Jeg stikker den tynde ende af en teske ned i den lille flaske, når jeg trækker den op kommer der ca en dråbe med op. Lige til at "slå af" på vandbeholderen eller skylle af, så intet går til spilde.
Mvh Louise

lilian
Geografisk sted: Haderslev
Kontakt:

Indlæg af lilian » 15/12/2011 kl. 09:15

louise vig skrev:Jeg stikker den tynde ende af en teske ned i den lille flaske, når jeg trækker den op kommer der ca en dråbe med op. Lige til at "slå af" på vandbeholderen eller skylle af, så intet går til spilde.
Mvh Louise
godt tip, tak !

ErceDK
Geografisk sted: Billum, nær oksbøl

Indlæg af ErceDK » 16/12/2011 kl. 15:09

lilian: Du mås meget undskylde fejlinfo så, det er også snart 6 måneder siden jeg bestilte en flaske sidst, men der fik jeg en med - men det kan måske skyldes jeg bestilte for små 1000kr af alle mulige andre ting også.

Hvis det er arbejder jeg i sundhedssektoren og der har vi rig adgang til jarnettsprøjter, kan da tage et par af dem vi har bruft til santvand til side til jer, de er også dejlige at dosere med.
An orchid a day keeps the Doc away!

Der er altid plads til en til!

Besvar