Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Drivhus på hjul

Diskussion af vandforbedring, indretning af vindueskarm/udestude/drivhus, skygning og andre "tekniske" emner.
Besvar
monicakasandra
Geografisk sted: Rødovre
Kontakt:

Drivhus på hjul

Indlæg af monicakasandra » 11/6/2013 kl. 20:08

Har lige set http://www.urbangreenhouse.dk i et ugeblad

Et lille drivhus på hjul :D

Brugeravatar
Erna
Geografisk sted: Skibby

Re: Drivhus på hjul

Indlæg af Erna » 12/6/2013 kl. 22:47

Ja, det er da et meget sødt lille drivhus. :lol: Nu har jeg lige talt mine sparepenge men der var slet ikke 19.000 kr. som den lille sag koster. :roll: Der var kun 118 kr. til 4 hjul med bremser fra Ikea, så må jeg nøjes med at købe dem, og sætte dem under mit lille drivhus ( 5, 2 kvm) fra Jem og fiks, som kostede den fyrstelige sum af 1200 kr. Så kan jeg vel bare køre derudaf med det. :lol:
Hvis mit drivhus så får en tilsvarende værdi, fordi det er blevet mobilt, så skulle det være 54.888 kr værd. :shock:
Med venlig hilsen
Erna

monicakasandra
Geografisk sted: Rødovre
Kontakt:

Indlæg af monicakasandra » 13/6/2013 kl. 06:46

Griner, mine sparer penge rækker også kun til hjul, men sødt er drivhuset

Brugeravatar
helleasc
Geografisk sted: Veddinge Bakker, Vestsjælland

Indlæg af helleasc » 13/6/2013 kl. 12:03

Det er da enormt sødt, Monica. Jeg får lidt associationer om pølsevogne :wink: :wink: 8)
Der ku' nok godt klemmes én mere ind :)

Facebookgruppe: https://www.facebook.com/groups/orkidesjov/

Besvar