Hej
Rigtigt mange steder efterhånden kan man jo købe mini Phalaenopsis orchideer i diverse potter, sammenplantninger m.m. eksempelvis har IKEA et stort udvalg. Nu har de aldrig været min smag, men alligevel har der nu sneget sig en med hjem til min samling af Phalaenopsis hvorfor jeg er blevet nysgerrig på hvordan disse dyrkes. Jeg vurderer selv at det er en normal plante der har fået sprøjtet et væksthæmmende middel ind i plante fra små, hvorfor de gør alt i "miniature" - ligesom man ser det med alverdens stueplanter efterhånden der fås i micro udgave.
Men ved nogen præcis hvordan disse miniature Phalaenopsis fremdrives og hvor længe der går før det væksthæmmende middel aftager i effekt og væksten normaliseres?
Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.
Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.
Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.
Egon & Henrik
Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.
Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.
Egon & Henrik