Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Mødet torsdag den 13. september SOK

Kender du til et orkide relateret arrangement så skriv om det her, så kan det jo være at andre bliver inspirerede til at deltage.
Besvar
Hans Jørgen Staugaard
Geografisk sted: Rødovre

Mødet torsdag den 13. september SOK

Indlæg af Hans Jørgen Staugaard » 23/8/2012 kl. 23:13

Jeg har i går talt med Hans Christiansen, og kan meddele at mødet vil blive holdt som aftalt.
Så mødet om Cattleya aliancen vil blive holdt som lovet.
Hans J.
Rødovre

Brugeravatar
Hanne Ingerslev
Geografisk sted: Charlottenlund

Indlæg af Hanne Ingerslev » 25/8/2012 kl. 12:59

Det er jeg vel nok glad for. Cattleya er sådan en smuk art, som jeg gerne vil lære mere om.
Og jeg glæder mig til at opleve et møde i klubben. Er der noget om, at man kan komme kl.19.30 og få bedømt sine orkideer?

Venlig hilsen Hanne :lol: :lol: :lol:

Hans Jørgen Staugaard
Geografisk sted: Rødovre

Indlæg af Hans Jørgen Staugaard » 26/8/2012 kl. 23:06

Det er helt korekt, man skal blot selv have lavet blomstringen.
Hvis man skal være meget nøjeregnende, kræver det at man har haft planten 1 år, men jeg tror ikke mange holder sig helt til det. Hvis du opsøger mig skal jeg nok hjælpe dig.
Hans J.
Rødovre

Brugeravatar
Hanne Ingerslev
Geografisk sted: Charlottenlund

Indlæg af Hanne Ingerslev » 26/8/2012 kl. 23:14

Tak skal du have - nu har jeg jo ikke været med så længe, men man kan måske lære noget ved at lytte i den halve time, hvis man må det? :lol: :lol: :lol:

Besvar