Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Aftenskole i København.

Kender du til et orkide relateret arrangement så skriv om det her, så kan det jo være at andre bliver inspirerede til at deltage.
Besvar
Brugeravatar
LarsB
Geografisk sted: Rødovre

Aftenskole i København.

Indlæg af LarsB » 7/1/2013 kl. 14:49

Der var for et stykke tid siden nogen, der efterspurgte et aftenskole kursus i orkidedyrkning. Hanne Ingerslev tog det op og skabte kontakt til FOF frederiksberg/lyngby, som nu har planlagt et kursus med undertegnede som underviser. Så må vi se, om der bliver tilmeldinger nok. Man kan læse mere her:

http://www.fof.dk/Kurser.aspx?enhed=23& ... 517#120517

Med venlig hilsen
Lars Bagge

Brugeravatar
Hanne Ingerslev
Geografisk sted: Charlottenlund

Indlæg af Hanne Ingerslev » 8/1/2013 kl. 23:11

Er det ikke fint at Lars's foredrag er blevet en realitet? Så er det bare med at melde Jer til venner. En enestående chance for at blive klogere på de ting som optager os så meget.
Jeg glæder mig Hanne :) :D :wink:

Brugeravatar
LarsB

Indlæg af LarsB » 23/1/2013 kl. 11:33

Der tegner sig nu et billede. Der er ikke så mange tilmeldte til de fire aftener, men der er næsten nok til den lørdag, der er den alternative mulighed. Det er den 16/3 i Lyngby.

http://www.fof.dk/Kurser.aspx?enhed=23& ... 518#120518
Lars Bagge

Brugeravatar
Egon K P
Geografisk sted: Aarhus N

Indlæg af Egon K P » 23/1/2013 kl. 11:44

Det er jo synd, at det ikke kan lade sig gøre at få tilmeldinger nok. Du er jo ellers en af dem, der kan formidle orkideernes verden på en god måde med den store viden, du har om disse planter.

Det er vel tæt på, at de interesserede kan købe et årsabonnement i SOK for samme pris, desværre kan man vist ikke længere se, hverken på jeres hjemmeside eller DOK's, hvad det koster at være medlem.

Er du på Facebook, så kunne du jo prøve at reklamere der, hvis man må det! :roll:
Mvh Egon

Brugeravatar
Hanne Ingerslev

onsdagene?

Indlæg af Hanne Ingerslev » 23/1/2013 kl. 12:08

Jeg har meldt mig til lørdagen, for det er bedst for mig geografisk. Men hvis der er risiko for at onsdagene ikke bliver til noget, vil jeg melde mig til dem også. De hold skal søreme op at stå!!!

Hanne :roll: :P :D

Brugeravatar
Hanne Ingerslev

Indlæg af Hanne Ingerslev » 23/1/2013 kl. 12:09

Jeg er på facebook, så nu fortæller jeg lidt om kurserne der! :P :P :P

Brugeravatar
LarsB

Indlæg af LarsB » 23/1/2013 kl. 13:42

Der var kun 2 tilmeldinger til Onsdagene, så de bliver helt sikkert ikke til noget i denne omgang. Jeg er igang med at omtænke mine planer, så de passer til et heldagsarrangement i stedet.
Lars Bagge

Brugeravatar
LarsB

Indlæg af LarsB » 23/1/2013 kl. 13:47

Egon K P skrev:Det er jo synd, at det ikke kan lade sig gøre at få tilmeldinger nok. Du er jo ellers en af dem, der kan formidle orkideernes verden på en god måde med den store viden, du har om disse planter.

Det er vel tæt på, at de interesserede kan købe et årsabonnement i SOK for samme pris, desværre kan man vist ikke længere se, hverken på jeres hjemmeside eller DOK's, hvad det koster at være medlem.

Er du på Facebook, så kunne du jo prøve at reklamere der, hvis man må det! :roll:
Hej Egon,

Tak for de pæne ord. Ja, folk kan sikkert få et års medlemskab for samme penge, men der en tendens til, at folk ikke længere ønsker at melde sig ind i foreninger. Nettet har ændret vores adfærd og vaner, og enkeltarrangementer bliver mere populærer. Jeg har talt med folk fra andre foreninger, og det er en generelt tendens.

HC holder nogle korte omplantningskurser, og det er så vidt jeg ved, meget populærer.

Jeg håber da alligevel, at nogle af dem, der dukker op, vil overveje at melde sig i foreningen efterfølgende.

Med venlig hilsen
Lars Bagge

Brugeravatar
Hanne Ingerslev

Indlæg af Hanne Ingerslev » 23/1/2013 kl. 14:07

Det vil jo være oplagt at melde sig ind i foreningen, når interessen først er vakt på kurset!!! :P :P :P

Besvar