Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

RHS London Orchid Show and Botanical Art Show

Kender du til et orkide relateret arrangement så skriv om det her, så kan det jo være at andre bliver inspirerede til at deltage.
Besvar
Stargazer

RHS London Orchid Show and Botanical Art Show

Indlæg af Stargazer » 3/2/2013 kl. 22:14

Hej

Jeg skal 12-13 April repræsentere Mundiflora på RHS London Orchid Show and Botanical Art Show.

Det afholdes på RHS Horticultural Halls i London.

Ses vi ?.

Hvis I vil forudbestile planter, kan jeg sørge for at de bliver sendt til Danmark.
Jeg kan ikke selv have dem med i kufferten, som i Tskland, men jeg kan sende dem fra London.

Forudbestil hos Mundiflora http://www.en.mundiflora.com/contacto

:-)
Lars

Brugeravatar
Egon K P
Geografisk sted: Aarhus N

Indlæg af Egon K P » 4/2/2013 kl. 03:37

Jeg ville gerne derover igen, Lars, men, det bliver ikke til noget i år!

Jeg var inde og kikke lidt på Mundiflora's site, de har ikke sat denne udstilling ind i listen endnu, når du kender deadline for forudbestilte orkideer, sætter du den så ind her?

Er du helt sikker på, at du ikke også skal der over om torsdagen, der er preview torsdag aften, hvor entreen er højere end de næste to dage, til gengæld har de besøgende mulighed for at købe først hos forhandlerne, og det er lettere at komme til at se udstillingerne for folk! :wink:
Mvh Egon

Stargazer

Indlæg af Stargazer » 4/2/2013 kl. 16:47

Hej Egon

Jo jeg skal være der hele perioden. ... og et par dage i begge ender.

Det er første gang jeg skal til udstillingen i London.
Jeg kunne forestille mig at den er noget særligt.

Prøv at skriv til Magali og spørg om muligheden for preorders.

Lars

Stargazer

Indlæg af Stargazer » 10/2/2013 kl. 20:49

Hej

Det er nu endelig konfirmeret at jeg skal stå på standen i London til Royal Horticultural Society London Orchid Show and Botanical Art Show.

Selvom der ikke er noget på deres hjemmeside, vil jeg opfordre til at I sender forudbestillinger til Magali på sales@mundiflora.com.

Arter kan ses her, men man kan jo altid spørge om der er andre ting....

Lars

Brugeravatar
SirLonewolf
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af SirLonewolf » 11/2/2013 kl. 09:03

Uh, jeg ville gerne derover, men kan desværre ikke
Mvh
.::. Jimmy "SirLonewolf" .::. Orkidé-entusiast .::.

Min orkidé-dagbog: http://orkidedagbog.ribi.dk

Stargazer

Indlæg af Stargazer » 5/4/2013 kl. 18:31

Hej

.... tja hvad skal man sige -boller fra .....
Det er jo ikke første gang at de kære folk fra Syd Amerika er ... hmm skal vi sige lidt sent ude.

De var for sent ude med Cites ansøgningen så der bliver ikke nogen Mundiflora stand i London.

Bare en skam at jeg havde booket og betalt fly og hotel for længe siden.

... så vi tager derover under alle omstændigheder.
Men det vil kræve en del gode argumenter at få mig til at arbejde for dem igen.

Håber ikke at nogen af Jer er blevet berørt af de forhåndsordrer de måtte aflyse.

:-(
Lars

Besvar