Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

11. Berliner Orchideenausstellung

Kender du til et orkide relateret arrangement så skriv om det her, så kan det jo være at andre bliver inspirerede til at deltage.
Besvar
Kuzuri
Geografisk sted: Stege

11. Berliner Orchideenausstellung

Indlæg af Kuzuri » 29/6/2014 kl. 10:56

Jeg skal til Berlin og se udstillingen, og jeg ville lige høre om der er nogen andre som vil med? Så kan vi evt. følges? :)

Det er fra den 26. til 28. September. starter kl. 9 i Berlins botaniske have.
Mvh Janni
----------
Facebook gruppe for Danske Orkide entusiaster: https://www.facebook.com/groups/danskeorkideentusiaster

Birte
Kontakt:

Re: 11. Berliner Orchideenausstellung

Indlæg af Birte » 7/7/2014 kl. 20:55

hej Janni.
jeg er ikke god til facebook, jeg forsøger at finde ud af, hvordan jeg kan bruge det. jeg så din meddelelse her i forummet og ville gå videre på facebook, det gik bare ikke. jeg kan ikke finde hverken hoved eller hale i det virvar af bemærkninger og reklamer, så jeg vil kontakte dig her.
jeg kunne rigtig godt tænke mig at komme til Berlin og se orkideer, men tør ikke tage afsted alene. det vil jeg ikke få ret meget ud af, så hvis vi kunne fine ud af noget, er jeg parat - forhåbenligt
jeg ville også gerne være med i en facebookgruppe om orkideer, der må være meget at kommunikere om. min søn fotograferer mine orkideer og lægger dem i en mappe, som han kalder `min mors orkideer`, der er ret gode billeder imellem, ellers er jeg gerne med til klubmøderne i Lyngby.
og jeg forsøger fortsat at finde ud af, hvordan man bruger dette modefænomen, det må jo være muligt, også for mig at finde ud af.
venlig hilsen Birte Jepsen

Kuzuri
Geografisk sted: Stege

Re: 11. Berliner Orchideenausstellung

Indlæg af Kuzuri » 10/7/2014 kl. 18:14

Hej Birte!
Undskyld jeg ikke har skrevet til dig før, men jeg havde helt glemt at jeg havde oprettet denne tråd. Jeg håber at du ser dette indlæg alligevel, og jeg sender dig også lige en e-mail for at være ekstra sikker på at du får besked. :)
Vi kan bestemt finde ud af noget - det ville være rigtig hyggeligt at følges ad - jeg har skrevet lidt mere i den mail jeg har sendt til dig. :D
Mvh Janni
----------
Facebook gruppe for Danske Orkide entusiaster: https://www.facebook.com/groups/danskeorkideentusiaster

Besvar