Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Plantorama 2000

Kender du til et orkide relateret arrangement så skriv om det her, så kan det jo være at andre bliver inspirerede til at deltage.
Besvar
Brugeravatar
Egon K P
Geografisk sted: Aarhus N

Plantorama 2000

Indlæg af Egon K P » 18/9/2014 kl. 03:43

Så er det igen tid til, at orkideklubbens medlemmer "bemander" alle Plantorama 2000, og forsøger at besvare spørgsmål omkring orkidedyrkningen fra kunderne.

I weekenden 27./28. september vil lokalklubbernes medlemmer lave en udstilling af deres egne planter, og plantecentrene vil ligeledes lave en stor udstilling. Deres planter i udstillingen kan købes til halv pris søndag d. 5. oktober.

Der vil være ompotning for interesserede klokken 11, 13 og 15 begge dage.

I skrivende stund vides det ikke, om vi fra Jydsk Orchide Klub skal bemande 3, 4 eller 5 plantecentre. Forhåbentligt kan vi i år nøjes med 3, mon ikke det snart er tid til, at SOK selv tager Plantorama Hillerød, der er langt over fra Jylland! :wink:

Se mere her:

http://www.plantorama.dk/om-os/aktivite ... udstilling
Senest rettet af Egon K P 27/9/2014 kl. 08:54, rettet i alt 1 gang.
Mvh Egon

Karen
Moderator
Geografisk sted: Slangerup
Kontakt:

Re: Plantorama 2000

Indlæg af Karen » 18/9/2014 kl. 07:43

Hej Egon

Tjah jeg fik først datoen fornyelig, men er syg og er først lige komet på penicillin kur. Men hvem kommer herover?

Måske man skulle tage forbi, men nu er knægten også kommet til skade så vi er en ynkelig flok, men jeg regner da med snart at være rask, skyller bihuler i en uendelighed og feberen burde snart forsvinde.
mvh/ Karen ~ orkidevinduet.dk

Brugeravatar
Egon K P

Indlæg af Egon K P » 18/9/2014 kl. 13:39

Hej Karen.

Det plejer at være Jan, der tager turen derover, nu der ikke er nogen fra SOK, der tager sig af det! Måske der bliver forsøgt holdt hånd over to medlemmer derovre, som sælger orkideer, hvem ved! Det er jo ikke samme sortiment, de sælger, som Plantorama 2000 gør, det giver mulighed for at få kontakt til eventuelle nye medlemmer, det var måske smart, at det var lokale kræfter, der tog det plantecenter. Men, jeres formand er jo på tur med Jan for tiden, så måske Jan slipper for turen i år. Hans Martin stod der så også sidste år, skal det lige siges. Ellers har Jan taget sig af det, første gang sammen med et andet af vores medlemmer!

Men det er da noget rod med jeres familie, hvis du allerede nu lider af bihulebetændelse, hvordan skal det så ikke gå, når sen-sommeren slipper sit tag? Nå, så husker du nok at klæde dig godt nok på, det er jo lige nu, det er fristende at have for lidt tøj på. God bedring til dig og knægten!
Mvh Egon

Brugeravatar
Egon K P

Indlæg af Egon K P » 27/9/2014 kl. 08:56

Jeg har ændret datoen for, hvornår man kan købe til halv pris i første indlæg, om jeg har læst forkert, eller Plantorama har ændret for nylig ved jeg ikke, men det er søndag d. 5. oktober, planterne i Pl. 2000 egen udstilling kan købes til halv pris.
Mvh Egon

Besvar