Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

blomsterfotograf

Hvad dyrker du, hvor og hvordan? Her kan du også blot fortælle generelt om dig selv og dine interesser.
Besvar
Ann Malmgren
Kontakt:

blomsterfotograf

Indlæg af Ann Malmgren » 9/9/2012 kl. 19:37

Jeg hedder Ann Malmgren og er netop i dag tilmeldt Dansk Orkide forum.
Til hverdag er jeg prof. fotograf og desuden passioneret blomsterfotograf.
Jeg har netop åbnet op for at lære andre at fotografere blomster på div. kurser og workshop over hele landet. Du kan følge med i kurserne her: www.fotografikurser.dk eller her: www.blomsterfotografering.dk
Du er også velkommen til at bestille en fotografi workshop i din klub etc.

Jeg afholder iøvrigt workshop om orkidé fotografering i oktober i Randers- der kommer opslag derom senere.

med mange hilsner Ann
Vedhæftede filer
1orkide ansigt farve_MG_7800 m logo.jpg
1orkide ansigt farve_MG_7800 m logo.jpg (85.39 KiB) Vist 3559 gange
AnnMalmgren.dk

Brugeravatar
Betina1984
Geografisk sted: Randers

Indlæg af Betina1984 » 9/9/2012 kl. 22:20

Uuh i Randers, det lyder spændende - det må jeg lige holde lidt øje med :) Jeg er lidt bidt af et gal kamera og tager billeder hele tiden og igen - så ville da være rart at lære lidt tricks :)
Orkide count: 54
Meeen mon ikke der er plads til et par stykker mere? ;)

Ann Malmgren
Kontakt:

hej Betina1984

Indlæg af Ann Malmgren » 10/9/2012 kl. 14:47

Du skal være så velkommen- det vil glæde os at have dig med. Du kan også følge os på facebook under blomsterfotografering.dk eller fotografikurser hvis det er nemmere for dig.

kh Ann
AnnMalmgren.dk

Brugeravatar
Betina1984
Geografisk sted: Randers

Indlæg af Betina1984 » 10/9/2012 kl. 14:51

Så har de to sider lige fået en "Like" - så kan jeg lige følge lidt med :)
Orkide count: 54
Meeen mon ikke der er plads til et par stykker mere? ;)

Ann Malmgren
Kontakt:

Indlæg af Ann Malmgren » 10/9/2012 kl. 15:05

Tusind tak ;-)

Jeg skal hilse og sige fra Adam at du kan stille alle de foto spørgsmål du har lyst til på fotografikurser FB - så vil han forsøge at svare på dem.

kh Ann
AnnMalmgren.dk

Besvar