Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Hej i forummet

Hvad dyrker du, hvor og hvordan? Her kan du også blot fortælle generelt om dig selv og dine interesser.
Besvar
Frk Loftager
Kontakt:

Hej i forummet

Indlæg af Frk Loftager » 23/10/2012 kl. 14:06

Når man har meldt sig ind i et forum, fyldt med ligestillede, så burde man nok kalde det en hobby, eller... ;-)

Har i flere år synes at orkideer var flotte, og lidt nysgerrig på om jeg mon kunne få sådan en til at leve i mit hus (har aldrig haft de mest grønne fingre). Jeg har da også slået min del Phalaenopsis´er ihjel, men så pludselig er det som om det går bedre. :D Det tog også kun en 3 - 5 år!
Rødderne vokser hos næsten dem alle og nogen stykker blomstre ret jævnligt. Skønt når det lykkedes! :D

Sidste sommer fik jeg så en helt anden slags, fra min kærestes mormors bo, da han mistede hende, og det giver helt nye udfordringer. Hvad det er for en, ved jeg ikke, men det har jeg spurgt efter under emnet "hybrid", for tænker den nok hører hjemme der.

Alt i alt synes jeg det er sjovt når det lykkedes men for hulen, hvor er der nogen gange langt dertil.

Men jo, den lille succes jeg har haft den sidste tid, har vakt min interesse mere, så jeg vel godt kan kalde det min nye hobby......

Laila :)

Brugeravatar
Egon K P
Geografisk sted: Aarhus N

Indlæg af Egon K P » 24/10/2012 kl. 03:05

Pas nu på, Laila. Vi er alle startet med en "lille" hobby, men inden længe er det blevet en stor hobby!

Forøvrigt et par flotte planter, du har sat ind under hybrider, det fik jeg aldrig skrevet der! :wink:
Mvh Egon

Brugeravatar
Betina1984
Geografisk sted: Randers

Indlæg af Betina1984 » 24/10/2012 kl. 15:13

Hej Laila og velkommen til :)

Ja pas på, det er en farlig hobby - du bliver bidt af det! :lol:

Førhen havde jeg bestemt heller ikke grønne hænder og ville ikke have blomster i mit hjem, fordi de ville bare dø alligevel - så det var spild af penge. Men så fik jeg en dag for 4 år siden en orkidé i indflyttergave... og utroligt nok døde den ikke og den fik endda blomster igen... og vupti så gik tiden og nu lidt over 4 år senere har jeg mellem 60-70 forskellige orkidéer :lol: Og ja, har brugt tusindvis af kroner på den farlige hobby :lol:

Men for dævlens da hvor er det nogle dejlige blomster :D
Orkide count: 54
Meeen mon ikke der er plads til et par stykker mere? ;)

Brugeravatar
helleasc
Geografisk sted: Veddinge Bakker, Vestsjælland

Indlæg af helleasc » 24/10/2012 kl. 19:11

Velkommen til fra mig også Laila.
Ja, det er en dyr hobby, som Betina og Egon er inde på. Men hvor er det også dejligt, når det lykkes. Intet er bedre end at se éns yndling komme i blomst :lol: :lol: :D
Der ku' nok godt klemmes én mere ind :)

Facebookgruppe: https://www.facebook.com/groups/orkidesjov/

Besvar