Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Jeg elsker orkider

Hvad dyrker du, hvor og hvordan? Her kan du også blot fortælle generelt om dig selv og dine interesser.
Besvar
orkidedorthe

Jeg elsker orkider

Indlæg af orkidedorthe » 29/10/2012 kl. 18:46

Skrevet: 29/10/2012 kl. 18:43 Emne: En dejlig hobby

--------------------------------------------------------------------------------

Jeg er også blevet glad for orkider, det startede lidt sidste vinter, hvor jeg fik en til at blomstre igen, og siden er det blevet til 21 orkider Jeg bliver simpelhen så glad når jeg kigger på mine planter og elsker at passe og pleje dem. Og det kan gøre helt ondt når de taber deres smukke blomster.
Engang smed jeg dem i kompost beholdren når der ikke var flere blomster på Puh hvor jeg skammer mig.
Jeg har en side på facebook der hedder: for os der elsker orkider, i må gerne være med og lægge billeder ind
Er så glad for min nye hobby.

Hilsen Dorthe
orkidedorthe

Besvar