Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Nybegynder i orkide verden...

Hvad dyrker du, hvor og hvordan? Her kan du også blot fortælle generelt om dig selv og dine interesser.
Besvar
TDA

Nybegynder i orkide verden...

Indlæg af TDA » 25/2/2013 kl. 09:02

Hej allesammen!

Nu har jeg endelig taget mig sammen og meldt mig ind på dette forum, efter rigtig mange besøg...

Kan læse alle jeres skønne indlæg og har brugt flere af jeres råd og tricks :D

Så jeg takker mange gange!

Jeg har ikke mange orkideér, kun 10 af slagsen... men de fleste blomstrer lystigt, dog phalaenopsis meget bedre end andre... desværre.

Har dog en catteleye (tror jeg den hedder) som vist nok skal til i blomst, hvis jeg ser rigtigt. Det ligner 6 små hoveder ihvertfald. Så håber ikke at jeg tager fejl, selvom den ser noget ranglet ud :)

Men jeg vil ihvertfald glæde mig over alle jeres indlæg og tråde....

Hilsen herfra :)

Irmaline
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af Irmaline » 25/2/2013 kl. 11:24

Velkommen til :) dejligt med nogle nye på forum .
Du skal bare spørge løs her er mange kloge hoveder her inde så de fleste gange kan man få svar på det man spørger om :)

Brugeravatar
helleasc
Geografisk sted: Veddinge Bakker, Vestsjælland

Indlæg af helleasc » 25/2/2013 kl. 11:35

Velkommen fra mig også. Du er kommet til det rigtige sted, for mange her på forum har haft orkideer i 30+ år.
Der ku' nok godt klemmes én mere ind :)

Facebookgruppe: https://www.facebook.com/groups/orkidesjov/

Brugeravatar
Egon K P
Geografisk sted: Aarhus N

Indlæg af Egon K P » 26/2/2013 kl. 05:32

Velkommen til.

Det lyder spændende med din "måske" Cattleya, der kommer vel billeder af den, og de andre med tiden! :P
Mvh Egon

TDA

Indlæg af TDA » 26/2/2013 kl. 08:33

Mange tak for en god velkomst ...

Det har bestemt gjort godt indtryk, og jeg er allerede igang med at skrive hist og pist :)

Egon har sæt et billede af min cattelaya (som jeg nu er sikker på hedder, efter lidt hjælp) :wink:
Og vil helt bestemt sende flere billeder afsted når den blomstrer for mig :)

Venlig hilsen

Besvar