Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Hej, helt ny-

Hvad dyrker du, hvor og hvordan? Her kan du også blot fortælle generelt om dig selv og dine interesser.
Besvar
Jeanette.P

Hej, helt ny-

Indlæg af Jeanette.P » 6/3/2013 kl. 13:50

med orkideer, men har allerede blandede erfaringer. Jeg er kommet til mine tre orkideer på specielle måder. Den første var på tilbud til en 10'er i en blomsterbod, (måske meget almindeligt), stor og flot. Nr. to fandt jeg i Januar, smidt i kvasbunken i vores fælles have i boligkomplekset. Der lå den med de smukkeste lilla-stribede blomster; jeg tog den straks til mig den stakkel. Min tredje orkide var smidt ud i en skraldespand; jeg fandt den et sted hvor jeg gjorde rent som vikar. Jeg er blevet så glad for dem, men jeg har et problem med de to som jeg vil beskrive, og håber at få hjælp til at klare, på rette sted i forum. Men, -glæder mig til at snakke lidt orkideer fremover :D .

Brugeravatar
Egon K P
Geografisk sted: Aarhus N

Indlæg af Egon K P » 7/3/2013 kl. 01:52

Velkommen til forumet!

Det var jo lidt anderledes måder, du har fået dine orkideer på, den fra kvasbunken kan vist ikke have ligget længe der, så var den nok hurtigt død!
Mvh Egon

Jeanette.P

Indlæg af Jeanette.P » 11/3/2013 kl. 16:56

Ja, det var godt jeg fandt den om dagen hvor det var over frysepunktet, det har været kort efter den var smidt der. Den var købt i Ikea ifølge et mærke på potten. Men nu har den allerede sit andet hold blomster og en del nye skud. Jeg har fundet ud af at man skal give dem vand med speciel orkide gødning, og det sprøjter jeg lidt af ovenpå rødderne/jorden af den med en vandforstøver hver dag; den vokser som bare det :D .

Brugeravatar
Egon K P
Geografisk sted: Aarhus N

Indlæg af Egon K P » 11/3/2013 kl. 17:21

Det lyder til, at du har ramt den rigtige pasning til den! :wink:
Mvh Egon

Besvar