Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Hej på forummet

Hvad dyrker du, hvor og hvordan? Her kan du også blot fortælle generelt om dig selv og dine interesser.
Besvar
Larssh
Geografisk sted: Vestsjælland

Hej på forummet

Indlæg af Larssh » 8/3/2013 kl. 17:48

Hej har været tilmeldt herinde lidt tid efterhånden, så tænkte det var på tide at melde min ankomst :D
Jeg har i et par år haft lidt forskellige orkideer, men ikke rigtigt haft tid og plads men efter jeg er flytter i hus er der blevet lidt mere plads, tiden er en anden sag vil kæresten nok mene :wink: Mine planter har jeg under kunstlys i et stort terarrium. Jeg forsøger mig også lidt frem med formering og frøsåning af nogle af mine planter, og frø købt på nettet med lidt blandet succes.
de bedste hilsner herfra :D
Mvh Lars s h

Brugeravatar
Egon K P
Geografisk sted: Aarhus N

Indlæg af Egon K P » 8/3/2013 kl. 20:46

Jammen, så velkommen "ud af busken", Lars. :lol:

Det lyder da spændende, både med dit terrarie, og dine frøforsøg, der er jo andre herinde, som går og tumler med lysproblemer omkring nye terrarier, måske du kan øse ud af dine erfaringer! :P
Mvh Egon

Larssh
Geografisk sted: Vestsjælland

Indlæg af Larssh » 10/3/2013 kl. 07:23

Mange tak Egon :)
Ja det kunne være sjovt at sammenligne med nogle andre, og dele lidt erfaringer.
Mvh Lars s h

Besvar