Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Hej :)

Hvad dyrker du, hvor og hvordan? Her kan du også blot fortælle generelt om dig selv og dine interesser.
Besvar
Storm

Hej :)

Indlæg af Storm » 6/4/2014 kl. 18:06

Jeg glæder mig til at følge med her og lære nyt.
Jeg har orkideer, 11 stk, primært phalaenopsis og dendrobium - og så en enkelt nyindkøbt fra havecenteret, hvor der på skiltet ikke stod andet end "Speciel orkide" :?: .

Hej med jer :D

Cattleyafreak
Geografisk sted: Ballerup

Re: Hej :)

Indlæg af Cattleyafreak » 6/4/2014 kl. 19:02

Hej Storm.
Velkommen her på sitet.
Lyder vældig spændende med en "Speciel orkide", sådan en har jeg ikke, men har dog selv 5 stk botaniske Phalanopsis.

Thomas.

Storm

Re: Hej :)

Indlæg af Storm » 11/4/2014 kl. 07:26

Hej Thomas

Tak :)

Min specielle orkide er sikkert ikke så speciel endda. De havde et helt bord fyldt med specielle orkideer til en flad halvtresser - men jeg skal da prøve at tage et billede af den og lægge ind her.

Kh Storm

Besvar