Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Ny fra Kbh

Hvad dyrker du, hvor og hvordan? Her kan du også blot fortælle generelt om dig selv og dine interesser.
Besvar
Kimse

Ny fra Kbh

Indlæg af Kimse » 12/2/2015 kl. 20:06

Hej

Jeg er ny her. Har ca. 35 orkideer i vindueskam.

Mit drøm er et drivhus.

Måske har du drivhuset, og bor i københavn?
Skal vi dele udgifterne?

Måske ønsker du et drivhus, og du har et sted at sætte det?
Skal vi dele udgifterne?

Måske du har et sted hvor der kan stå et drivhus?
Må jeg leje din plet?

PLEASE :D

Karen
Moderator
Geografisk sted: Slangerup
Kontakt:

Re: Ny fra Kbh

Indlæg af Karen » 14/2/2015 kl. 17:02

Hej Kimse

Drivhus er ikke løsningen på alle problemer, men det giver en del ekstra plads og mulighed for at plaske med vand. Håber du finder det helt rigtige sted, hvis man er to kan man også deles om pasningen i tilfælde af ferie, men vil nok fortrække at ha mine orkideer der hvor jeg bor.

Spændt på som du finder et match.

Har du tænkt i andre retninger? Andre har lejet kælder lokaler og indrettet med alu og kunstlys og opnået ganske hæderlige resultater.

Mvh
Karen
mvh/ Karen ~ orkidevinduet.dk

Kimse

Re: Ny fra Kbh

Indlæg af Kimse » 15/2/2015 kl. 17:04

Hej

Det er netop det med at plaske med vand. At leje med luftfugtigheden (tåge ligefrem..), som jeg også tænder på. Det er svært i en vindueskam eller kælder og vil nok skabe vandskade eller usundt murværk :shock:

Det er var nok også mere et desperat forsat herfra, men hvem ved. Der må vel være en husejer som kunne være interesseret men som mangler midler :D

Besvar