Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Hej fra Karup

Hvad dyrker du, hvor og hvordan? Her kan du også blot fortælle generelt om dig selv og dine interesser.
Besvar
hannepedersen89

Hej fra Karup

Indlæg af hannepedersen89 » 15/6/2016 kl. 01:42

Hejsa allesammen

Jeg har netop købt hus sammen med min dejlige kone og 2 børn i Karup, og den have vi har er mindelst talt helt håbløs! Derfor er vi igang med den helt store omgang i haven. :) Og håber helt klart at kunne få nytte af dette forum i mange år fremadrettet.

Udover at svede ude i haven driver jeg til dagligt sammen med Konen, en webshop som sælger legetøj samt babyudstyr http://kinderlee.dk men det vil jeg nu ikke så meget ind på her, da det ikke er relevant info :)

Glæder mig til at følge de mange tråde og blive klogere.

Ses derude.

Besvar