Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Cypripedium fasciolatum

Her diskuterer vi orkideer, som kan dyrkes på friland.
Besvar
Hans Jørgen Staugaard
Geografisk sted: Rødovre

Cypripedium fasciolatum

Indlæg af Hans Jørgen Staugaard » 3/6/2013 kl. 21:27

Så starter Cypripedium sæsonen, hos mig er denne den første, da det også er den med størst blomst, er det jo altid fatastisk.
Vedhæftede filer
P5262307.JPG
P5262307.JPG (40.77 KiB) Vist 2558 gange
Hans J.
Rødovre

Brugeravatar
LarsB

Re: Cypripedium fasciolatum

Indlæg af LarsB » 4/6/2013 kl. 12:27

Jeg må vist se at komme ned forbi, inden sneglene kommer for godt igang. Jeg er lidt overrasklet over, at det er den første. Har du ingen guttata?
Lars Bagge

Hans Jørgen Staugaard

Re: Cypripedium fasciolatum

Indlæg af Hans Jørgen Staugaard » 4/6/2013 kl. 20:52

Du er altid velkommen.
Hvis du vil komme før sneglene, så kommer du for sendt :oops: Den holdt 3 dage, så var der gnavet et huld på bagsiden af læben.
Min guttata og yatabeanum er længe om at komme op. når de så er kommet op går det stærkt, nu står begge med knop.
Hans J.
Rødovre

Besvar