Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

paph hybrid

Skriv her, hvis du har en hybrid du gerne vil vide mere om. Skriv også her hvis du har en hybrid du vil gerne vil have identificeret.
Besvar
lasse1987
Geografisk sted: Odense

paph hybrid

Indlæg af lasse1987 » 4/6/2008 kl. 02:49

hejsa, jeg sys lige jeg ville vise jer min store flotte papg hybrid som lige nu har to store flotte hvide blomster åbent på samme tid:D
Vedhæftede filer
paph hybrid.JPG
paph hybrid.JPG (70.62 KiB) Vist 5094 gange
venlig hilsen Lasse

Brugeravatar
perfris
Kontakt:

Re: paph hybrid

Indlæg af perfris » 4/9/2008 kl. 02:44

Hej lasse
Jeg er ny her inde og har været en tur rundt og se billeder af orkider,men hold da op :!: hvor er den flot den papg hybrid det er jo så smuk en hvid farve den må stå godt hos dig ,har du haft den længe ?
Hvordan passer du den?
Hvis du dagider at skrive det: :wink:
Venligst marc
Dette er et link til en billede serie af mine orkider med lidt lyd til. http://s477.photobucket.com/albums/rr13 ... 10da71.pbr
simper fidelis FCK

Brugeravatar
Egon K P
Geografisk sted: Aarhus N

Indlæg af Egon K P » 4/9/2008 kl. 09:42

Hej Lasse.

Det er jo dejligt at høre, at orkideerne genblomstrer hos folk. Det ser ud til at være nogle kæmpe blomster, eller er det bare kameraet og vinklen, der snyder? :roll: Det er rart med nogle hvide blomster til at bryde farverne mellem de som regel mange violette og lilla nuancer, som mange orkideer har.
Mvh Egon

lasse1987

Indlæg af lasse1987 » 5/9/2008 kl. 03:52

nej det var skam nogle rigtig store blomster den havde;) tja passede den som en phal hybrid;) vand en gang om ugen ikke for lyst og så videre;) men planten er desvære gået til pga. uldlus;) tror mest det var behandlingen den ikke kunne lide;)
venlig hilsen Lasse

Brugeravatar
Egon K P
Geografisk sted: Aarhus N

Indlæg af Egon K P » 5/9/2008 kl. 11:16

Hvad gjorde du dog ved den stakkels plante, så den visnede? :roll: Det er jo ikke bare gode erfaringer, vi kan lære af hinanden, men også, hvad man ikke skal gøre, hvis planterne skal overleve! :wink: Så, var det insektsæbe, og hvordan, sprit i hvilke koncentrationer, Provado-insektpinde eller hvad? :shock:
Mvh Egon

lasse1987

Indlæg af lasse1987 » 6/9/2008 kl. 02:26

en blanding af brun sæbe og sprit blandet med vand;) plejer at hjælpe, men denne her gik altså til, stod også udenfor, så kan også være derfor, våd og kold måske;) men nu var det bare en billig plante så går nok;)
venlig hilsen Lasse

Besvar