Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Ny moderator

Skriv her, hvis du har problem med forumet, forslag og kommentarer til hvordan forumet kan blive endnu bedre.
Besvar
Karen
Moderator
Geografisk sted: Slangerup
Kontakt:

Ny moderator

Indlæg af Karen » 28/1/2014 kl. 11:16

Et nyt år er begyndt og forhåbentlig bliver det et godt år for alle forumets brugere.

PA48, også kendt som Per, har tilbudt sig som moderator, hvilket jeg har takket ja til. Jeg forsvinder ikke helt, gåber faktisk at Pers hjælp vil gi mig lidt mere overskud til at kunne deltage.

Så et forsinket godt nytår, og håber denne gladelig besked vil gi andre end mig fornyet forum energi.

Med venlig hilsen
Karen, moderator og orkidedyrker
mvh/ Karen ~ orkidevinduet.dk

Brugeravatar
Egon K P
Geografisk sted: Aarhus N

Re: Ny moderator

Indlæg af Egon K P » 28/1/2014 kl. 11:53

Det lyder rigtig godt! :P

Nu er jeg også ved at være igennem alle mine computerproblemer, jeg har kæmpet med i små 5 måneder, bl.a. virus der ville kunne lægge forum og DOK's hjemmeside ned, hvis jeg opdaterede derinde, ligeledes på JOK's hjemmeside hvor jeg endelig kan lægge medlemmernes planter fra møderne ind igen, samt få nye møder lagt ind. :D

Ligeledes har jeg næsten været ude af stand til at kunne redigere billeder til siden starten af december, det er alt sammen også gået ud over den tid og de muligheder, jeg har haft til at "lege" på forumet, godt du tager hånd om forumet nu, Per! :wink: Når jeg så får Windows 8 til at virke, som jeg ønsker, på den nye computer, så er alt snart ved det gamle igen!

Også godt at se dig tilbage, Karen! :wink:
Mvh Egon

Besvar