Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Kan ikke få lov til at lave et indlæg

Skriv her, hvis du har problem med forumet, forslag og kommentarer til hvordan forumet kan blive endnu bedre.
Besvar
Patricia

Kan ikke få lov til at lave et indlæg

Indlæg af Patricia » 15/7/2015 kl. 00:08

Hej.
Jeg kan ikke ligge et oplæg ind, har prøvet 3 gange. Hvad gør jeg galt

Hilsen Patricia

Brugeravatar
Egon K P
Geografisk sted: Aarhus N

Re: Kan ikke få lov til at lave et indlæg

Indlæg af Egon K P » 15/7/2015 kl. 09:41

Hej Patricia.

Sommetider kan der være noget i en kort periode, der umuliggør, at man kan lave indlæg, det er set før her på forumet. Så må man bare prøve igen lidt senere.

Men ellers er her en lille visning af, hvad du vil se, når du laver dit indlæg. Du skal selvfølgelig være logget ind, men det er du vel?

Som billede 1 viser under min tekst, skal der være en overskrift, ellers kan indlægget ikke vises. Når teksten er lavet, så er der to muligheder. Enten et tryk på "Vis prøve", så ses billede 2. Nu kan indlægget ses oppe for oven, som det vil se ud på forumet med visning af billeder mm. Er der noget, der skal laves om, gøres det bare samme sted, som indlægget oprindeligt er lavet, i den store firkant (teksteditoren).

Der kan trykkes i "Vis prøve" lige så tit, det skal være, indtil det er, som det skal være. Så trykkes der i "Udfør", og indlægget bliver sat ind. Så ses billede 3 kortvarigt, og derefter kommer indlægget til syne som på billede 4.

Skal der billeder med, som her i mit indlæg, så kan du bruge forumets måde at gøre det på, hvor alle billeder vises i bunden, eller du kan bruge fx Flickr, hvor du lægger dine billeder op og kopierer en tekststreng derfra ind i teksten, og så vises billederne inde i teksten, hvor de måske giver mere mening. Billede 5 viser, at jeg har hentet 3 billeder allerede og sat ind i/under indlægget, de vises under teksteditoren, og nu har jeg valgt et fjerde billede på min computer, og så trykker jeg bare i "Tilføj filen", og den oploades til forumet, og lægger sig under de 3 andre. Tidligere kunne der kun oploades 3 billedfiler, men det er fortid. Der er både fordele og ulemper ved begge måder at lægge billeder ind, for går der noget galt på din Flickr-konto, eller du kommer til at slette et billede derinde, så mangler det på forumet.

Jeg håber, du får held med dit indlæg, ét indlæg skal jo være det første, men det lykkedes da med denne her! :D Vil det stadigvæk ikke fungere, så skriv, hvad der tilsyneladende går galt. :wink:
Vedhæftede filer
prøve 1.jpg
prøve 1.jpg (162.06 KiB) Vist 1250 gange
prøve 2.jpg
prøve 2.jpg (281.1 KiB) Vist 1250 gange
prøve 3.jpg
prøve 3.jpg (100.44 KiB) Vist 1250 gange
prøve 4.jpg
prøve 4.jpg (159.33 KiB) Vist 1250 gange
prøve 5.jpg
prøve 5.jpg (134.32 KiB) Vist 1250 gange
Mvh Egon

Patricia

Re: Kan ikke få lov til at lave et indlæg

Indlæg af Patricia » 15/7/2015 kl. 15:56

Tak.
Havde gjort det rigtigt, så jeg må jo bare prøve igen :)
hilsen Patricia

Besvar